شرایط و قوانین
شرایط و قوانین استفاده از خدمات و محصولات مشاوره دنیای تاتی
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات فروشگاه تاتی شاپ به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت تاتی شاپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی و
خدمات ارائه شده توسط تاتی شاپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و
قوانین و همچنین نحوه خرید و استفاده از محصولات و خدمات تاتی شاپ است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه
شرایط و قوانین تاتی شاپ از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای تاتی شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدماتتاتی شاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم
ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات تاتی شاپ
اقدام کند.
همچنین از آنجا که تاتی شاپ یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون
تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت
یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت، بطور رسمی و قانونی تولید شده و عرضه میشود .
- فاکتور کالاهای فروخته شده در سایت بصورت آنلاین صادر می شود.
- خریداران حداکثر تا 5 روز بعد از دریافت محصول ،
میتوانند در صورت سالم بودن و باز نشدن بسته بندی نسبت به مرجوع نمودن
اقدام نمایند .
- سفارشهایی که نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد در تهران و تا 72 ساعت ( 3 روز کاری ) بعد به شهرستانها، ارسال خواهند شد.
- منظور از 1 روز کاری، روزهای تعریف شده توسط وزارت کار برای روز کاری می باشد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند
اتمام موجودی کالا وجود دارد و تاتی شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت
به توقف سفارشگیری جدید و یا لغو سفارش های آخر ، اقدام و فروش را متوقف
کند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که از محصولات و یا خدمات مشاوره تاتی شاپ استفاده می کنید ،
سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به تاتی شاپ ایمیل
میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که
درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که تاتی شاپ به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و
سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند،
تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات
و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان
دارد تاتی شاپ برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی
که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند،
میتوانند عضویت دریافت خبرنامه تاتی شاپ را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
تاتی شاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
تاتی شاپ متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این
راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما
از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت تاتی شاپ ، شما رضایت
خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات تاتی شاپ ، مانند متن، گرافیک،
آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی،
دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط تاتی شاپ جزئی از اموال تاتی شاپ
محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار تاتی شاپ است و هرگونه استفاده ، حق پیگرد قانونی را برایتاتی شاپ
محفوظ میدارد. علاوه بر این، تصاویر محصولات و اسامی آن ها وخدمات مشاوره
قابل ارائه توسط تاتی شاپ و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار تاتی شاپ است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران
مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر
گونه استفاده از تصاویر نمونه محصولات نصب شده وبسایت تاتی شاپ ،
مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از
داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای
استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای تاتی شاپ محفوظ است.
کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت
فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده
کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت
یعنی www.tatyshop.ir و tatyworld.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف
آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از
آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات
عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین
روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. تاتی شاپ به مشتریان خود در 7 روز
هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- تاتی شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت
و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به
پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش
و یا استرداد وجه سفارش برایتاتی شاپ محفوظ است و یا مشتری میتواند
به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا
انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز
خواهد شد.
- تاتی شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید،
اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف
سفارشگیری، پردازش و در صورت موجود بودن ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه
و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع
قبلی، برای تاتی شاپ محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در
سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تاتی شاپ محفوظ است. تاتی شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده
توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت تاتی شاپ
میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات
صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا
نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس،
ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن
صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده
باشد، تاتی شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری،
اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس
و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش
از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت
شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا
تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به
نام شخص حقوقی وجود ندارد.
- امکان پرداخت در محل به هیچ عنوان وجود ندارد.
- لازم است پیش از ارسال سفارشات، مبلغ آن تسویه شود. ( از طریق درگاه امن بانکی و یا انتقال کارت به کارت )
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند
آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن
سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به
دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر
مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد
شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ
گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی،
هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده
به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به
خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که
دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی
کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است
سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران نسبت به تسویه کامل اقدام
نمایند و بدیهی است که تاتی شاپ هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که
در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
تاتی شاپ همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در
نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به
بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و
نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در
هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تاتی شاپ تنها در صورت
تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران
میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش
با شماره های ثبت شده در قسمت تماس با ما وب سایت تاتی شاپ اطلاع داده
شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه
متعلقات و فاکتور به آدرس ثبت شده در بخش تماس باما وب سایت ارسال شود.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در تاتی شاپ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات تاتی شاپ با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. تاتی شاپ در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچوجه به معنی تایید فنی تاتی شاپ دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای
خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک
حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
3. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و
تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل
تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا
معایب محصول خودداری کنید.
4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه
بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها،
لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت
مطلق.
6. جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن
نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان
لحاظ کنید.
7. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری نمایید.
8. کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و
از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه
توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر
کاربر میشود.
9. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر
کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه
یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر
تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات
واگذار کند.
10. در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق خودداری کنید. بدیهی است تا حد
ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
11. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک
سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از
هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا
نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
12. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
13. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در
نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی
محصولات جدا خودداری کنید.
14. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید
باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش
پرهیز کنید.
15. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات
یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات
نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات
کاربران است.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا
باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات
مشاوره طراحی در ساعات اداری ثبت شده در بخش تماس باما و شماره تلفنهای
درج شده در آن بخش تماس بگیرید .
همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس info@tatyshop.ir ارسال کنید.
محتوا
تاتی شاپ نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه محصولات استاندارد با
کیفیتی بالا و همچنین برای آگاهی دادن و ارائه راهنمایی و مشاوره برای آموزش و سرگرمی کودکان با استفاده از دانش اساتید بزرگ و نام آشنا
نسبت به ارائه و یا ترجمه مقالات معتبر در این زمینه می نماید و تمام تلاش
خود را جهت استفاده بهتر و طراحی زیباتر محصولات تولیدی خود
دارد.
© کلیه محتویات سایت تاتی شاپ شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت تاتی شاپ تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در تاتی شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به
حقوق مصرف کننده و تولیدکننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در تاتی شاپ
قیمتهای خرده فروشی است .
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود،
سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه
حمل کالا بسته به شرایط سفارش ، ممکن است رایگان باشد و یا جداگانه محاسبه شود.
فروش ویژه
فروش ویژه به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی و یا روزهایی و یا تعدادی مشخص امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
نمایندگی
نمایندگی های معتبر تاتی شاپ را می توانید در قسمت در باره ما جستجو نمایید.
قوه قهریه
تمامی شرایطو قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز
هرگونه از موارد قوه قهریه، تاتی شاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
تاتی شاپ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت
مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در
میان بگذارید.
کانال های شبکه های اجتماعی تاتی شاپ
فقط کانال های درج شده در صفحه اصلی وبسایت متعلق به تاتی شاپ بوده و هر گونه کانال دیگری که از نظر نام و یا محتوا شبیه تاتی شاپ باشند غیر معتبر بوده و ارتباطی با تاتی شاپ ندارند